Πολιτική υπαναχώρησης/επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων:
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Πολιτική αλλαγής προϊόντων:
Οι αλλαγές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση το προϊόν να μην έχει φορεθεί/χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση/συσκευασία.
ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!
Αλλαγές προϊόντων γίνονται χωρίς χρέωση μεταφορικών ΜΟΝΟ στην περίπτωση που το κατάστημά μας έχει στείλει λάθος προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης. (Σε αυτή την περίπτωση, για να να μην υπάρξει η χρέωση μεταφορικών, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν με την συνεργαζόμενη από το κατάστημά μας εταιρία courier, ενώ σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί κάποια άλλη εταιρία, θα επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής). Σε κάθε άλλη περίπτωση, κατόπιν συνεννοήσεως μαζί μας το προϊόν μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο ιδίας τιμής (πχ αλλαγή σε νούμερο) ή μεγαλύτερης τιμής, ωστόσο ο πελάτης θα χρεωθεί τα μεταφορικά αποστολής εκ νέου.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται ΑΚΕΡΑΙΑ, χωρίς κανενός είδους φθορά, μαζί με την απόδειξή τους. Όταν το κατάστημα παραλάβει το προϊόν επιστροφής και το ελέγξει, θα προβεί στην αποστολή του νέου προϊόντος για το οποίο έχει προηγηθεί η συνεννόηση με τον πελάτη.
Πολιτική επιστροφής χρημάτων:
Η εταιρεία μας, επιστρέφει την καθαρή αξία των προϊόντων και δέχεται την επιστροφή τους μόνο στην περίπτωση που το κατάστημά μας έχει στείλει λάθος προϊόν από αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης. Η ασφαλής συσκευασία των προϊόντων κατά την επιστροφή τους είναι στην ευθύνη του πελάτη-αποστολέα ώστε να παραληφθούν ακέραια από εμάς. Σε διαφορετική περίπτωση δεν αναγνωρίζεται η επιστροφή της αξίας.
H επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή πραγματοποιείται στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.
Ακύρωση παραγγελίας:
Ο
πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα
προϊόντα είναι σε κατάσταση συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει
οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται με
ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email στο matoxantro@gmail.com ή τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2310673621,
Σε προϊόντα τα οποία είναι διαθέσιμα κατόπιν εισαγωγής και μόνο γι αυτά (δηλαδή παραγγέλνονται για τον κάθε πελάτη ξεχωριστά μετά από παραγγελία του και δεν υπάρχουν σε stock στο κατάστημα) το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα σε περιπτώσεις ακύρωσης των παραγγελιών αυτών χωρίς υπαιτιότητα του καταστήματος και εφόσον ο πελάτης έχει ενημερωθεί είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e-mail για την διαθεσιμότητα και τις ημέρες αποστολής των προϊόντων αυτών, να κρατήσει την προκαταβολή που του ζητήθηκε αν πρόκειται για παραγγελία με αντικαταβολή.
Μη παραλαβής προϊόντων:
Tο κατάστημα διατηρεί το
δικαίωμα σε περιπτώσεις πελατών με διαδοχικές ακυρώσεις παραγγελιών ή άρνησης-αδιαφορίας παραλαβής παραγγελιών οι
οποίες
έχουν αποσταλεί, να ζητήσει προπληρωμή της παραγγελίας τους ή να ακυρώσει και να μην προχωρήσει ενδεχόμενη νέα τους παραγγελία.